14.1.13

Noka på menyen

Ny dag, ny uke og nye muligheter, å i dag starter jeg på min Noka kur.
Jeg har brukt noka milkshake, som måltidseerstater tidligere, med gode resultater. Å nå skal jeg benytte meg av milkshake og frokost musli, jeg har tenkt frokost musli annen hver morgen og annen hver kveld vanlig frokost bestående av en brødskive, frukt, grønt og ett glass lettmelk skal jeg ha annenhver. milkshake skal erstatte lunch måltidene hverdag, middag skal jeg ikke erstattes da jeg ønsker ett godt varmt måltid, å jeg lager det meste i fra bånd, så jeg veit hva det inneholder.
Milkshaken fins i smakene; blåbær, vanilje, jordbær og sjokolade.
Å det finnes mange flere produkter.



I tillegg skal jeg;
- gå tur hverdag, å en liten tur er bedre en ingen på en travel dag.
- kutte ut søtsaker og fet mat, sjokolade er lov bare på lørdag.
- hjemme laget popkorn er lov som snacks, da jeg bruker nøytral olje og minimalt med salt (jeg er ikke så glad i salt mat).

Hemmeligheten bak enhver vektnedgang er å innta færre kalorier enn det du bruker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å kommentere.