26.1.13

Dagens matpakke.

Etter at frøkna begynte i barnehagen, så vart jeg jo frelst av inspirerende matpakke blogger, å nå har jeg blitt flinkere til å lage matpakker til meg selv også, ikke fult så flink med mine som med frøkna sine, men de er nå bedre enn ingen matpakke.
flere fordeler med å ha med matpakke, en bestemmer innholdet, sparer penger på å ikke kjøpe i kantina (hos oss er det ikke kantine).

Her er min matpakke, å da er jeg klar for kvelds vakt.

I matboksen, som er i fra Lotusbarn;
 To ost og skinke snurrer.
Liten salat, frise salat, gul og orange paprika og tomat.

En blod  appelsin, 
nå er det sesong for blodappelsin, 
disse appelsinene med rødt og saftig frukt kjøtt,
smaker utrolig godt og er full av vitamin c.


Jeg pleier alltid å ha en liten boks med nøtter i veska
kjekt å ha med på tur.
Her har jeg hasselnøtter og to tørkede aprikoser.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å kommentere.