17.1.13

Bok anbefaling, gavetips?

Før jul kjøpte jeg boken; I BOKS - den lille matpakkeboken, denne boken vil jeg anbefale til deg som også synes matpakker er morsomt, eller kanskje dette er en fin presang til en nybakt barnehage familie?
Jeg leste boka ut på ett par kvelder, men blar igjennom den flere ganger i uka også i lag med frøkna.

Det er lenge siden jeg fattet interesse for gode, varierte og innholdsrike matpakker, å med denne boken har jeg fått enda mer inspirasjon til mange ulike variasjoner av matpakker.

Av; Susanne Kaluza, Agnete Brun

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mathjelpen for foreldre er en anen fin og inspirerende bok, med mange sunne, gode og enkle oppskrifter til blandt annet middager, frokost. Jeg henter ofte inspirasjon i fra denne boken til alt i fra middager til matpakken.
Boken kan jo være en gave ide?



1 kommentar:

  1. Dattera mi elsker å se i I Boks :) Flotte bilder og nyttig tekst, kjempefin inspirasjon :)

    SvarSlett

Takk for at du tok deg tid til å kommentere.