11.1.13

Litt seint men godt nytt år

Ønsker alle sammen ett riktig godt nytt år, selv om vi allerede er godt inne i det nye året.

Nytt år nye ark, og nye realistiske nyttårsforsetter:

Her er mine forsetter;
1. Komme i form, få vekk noe jule-vedhenget, for å få vekk noe av det har jeg tenkt å benytte meg av denne oppskriften her. - Noka shake og noka frokostmusli.
                         - Kaste rester etter jul.
                         - Bevege meg mer ut på tur.
                         - Jillian Michals's trenings video.
                         - Starte først kommende mandag (14.januar).
Denne oppskriften benytter jeg meg av hver vår, å ja den funker.

2. Denne burde stått som nr 1, men iallefall bruke mer tid med barn og mann.

3. Jobbe mer, bli flinkere på skolen og nyte livets små gleder i større grad.

4. Anskaffe meg enda flere mat bokser.

Ellers dette nye året har jeg tenkt å skrive om min oppfatning av mat glede, hva jeg synes er viktig å ha med i mat boksen. Inspirasjon til middager, familie aktiviteter, ikke så mye om utstyr til barn, som  klær og leker osv, det er det så mange andre som skriver om.

Avslutter med å anbefale alle å nyte vinteren, glede seg over alle de aktivitetene enn kan gjøre ute i lag med sine små, vi har ikke snø men vi har det akkurat passe kaldt til at det er godt å ha på seg kjeledress gå tur i skogen uten å ødelegge skiløyper, varme seg på bålet, ja vinteren er herlig.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å kommentere.