5.1.11

Solbær toddy /varm saft




I det siste har jeg fått kjempe dilla på solbær toddy, og det er jo kjempe godt med varmt drikke når det er kaldt ute. Mange kjøper kansje en boks med rett i koppen, men mitt tips er å kjøpe ei flaske med solbærsirup eller hjemme laget solbærsaft, fyll en stor kopp med ønsket mengde solbærsirup og ha i varmt vann, og til slutt nyt.




Ved kjøp av en flaske solbær sirup istendenfor en eske med rett i koppen, så får du flere kopper med toddy, evt kald saft, og slipper den ekstra søpla som det blir ut av de små rett i koppen poser,+ for at det er pant på flaska.

7 kommentarer:

  1. Pluss at toddyen smaker bedre enn den pulver greia de kaller rett-i-koppen

    SvarSlett
  2. Jeg bare elsker solbær toddy snadder.👍❤😄

    SvarSlett
  3. meeeeget smakfullt. Jeg drikker Toddy omtrent hver dag på skolen, og hjemme hihi. Noen ganger når jeg føler meg trist, putter jeg toddy i kroppen; da blir jeg glad!

    Min favoritt er på flaske ja, men i kantina selger de bare i pose. Jeg syntes den i pose fungerer like bra som den på flasker, men jojo, økonomi, og miljø fremmer jo den på flaske.

    Hva er deres favoritt egenskap ved toddy?! Min er at det smaker sjuuuuuukt godt og at det gir en varm sensasjon i hele kroppen ;)

    En gang på spøk helte jeg toddy over hodet mitt. Det virket rart og morsomt på starten, men nå elsker jeg det!! I all hemmelighet gjør jeg det 3-4 ganger i uka, det er virkelig godt og klisse seg til med toddy før en god dusj.

    nå skal jeg gå og hente meg en toddy, adjø!!




    "to be or not to be, that is the question" - William Toddyspear

    SvarSlett
  4. Svar
    1. Litt mye saft,litt mye kokende vann.

      Slett
  5. hva er egentlig forskjellen på toddy og varm saft???

    SvarSlett

Takk for at du tok deg tid til å kommentere.