2.1.11

Godt nytt år, og mål for 2011

Tenk at det alt er 2011, og jeg ønsker dere alle sammen der ute ett riktig godt nytt år, oppdatering av 2010 kommer en annen dag når jeg har fått mimra litt.
Nyttårs aften vart feiret hos mine foreldre, med god mat (kalkun), og familiehygge.
Det var en kald nyttårs aften og det blåste bra ute, men det gjorde det bare koseligere.

Som i fjord så har jeg satt meg noen mål for det nye året, og i forgje uke laget jeg meg en liten plakat over mine mål for 2011, det er ikke sikkert jeg klarer alle men de er ikke helt uopnåelige.
Her finner fjorårets nyttårs forsetter.


Grunnen til at jeg har laget plakat er for å ikke glemme mine mål for i år og for å minne meg selv på de engang i blandt, og for hvert mål jeg har oppnådd kan jeg stryke ut en boble.
Jeg har hengt plakaten på kjøleskapet å der er den jo synelig.

De fleste målene er slike vanlige som å spise sunnere, være mer ute osv, men årets hoved mål er sertfikat, jeg starta i høst å har alt tatt 3 kjøre timer så det snegler seg fremover.
Men detta sertfikate får jeg oppdatere mer om utpå året.
Andre mål er å få en jobb til evt bytte, jeg er så avhengi av bil der jeg jobber nå (pappa er snill som kjører), men jeg stor trives jo så godt på Fjuk.
Ellers skal vi bli flinkere til å kjøpe norsk mat og kjøtt av dyr som har hatt ett verdig liv.

På blogg fronten har jeg tenkt å gi flere gave tips, og andre tips, ellers skal jeg skrive mer om hvaslags baby utstyr vi har, også har jeg tenkt å ta opp noen temar om hvordan dyra har det før de blir slakta, dette er noe som jeg er veldig opptatt av å som jeg synes er viktig å ha det i bakhuet hvordan dyra har det før de slaktes.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å kommentere.