8.12.10

En kvil i julestria, og hva jeg skal lage til jul.




Jeg har enda ikke starta på julebaksten, å stresser ikke noe med den. Det er jo så mange som stressser med å få alt ferdig til jul, også er det jo så mange slag som kan kjøpes.
Men jeg kjøper ikke ferdig bakte julekaker, og skal spare jule bakinga til nrdtr ukr, med unntak av enkelte ting som jeg liker best helt ferske. Jeg har ikke tenkt å bake noen spesielle julekaker, men lager heller litt andre ting. Jeg kommer til å legge ut oppskrifter på alt jeg skal bake.

I år har jeg tenkt å bake:

  • Sjokolade boller og kanelsnurrer liger alt i frysen.
  • Luciaboller (nå fredag eller lørdag).
  • Sjokolade kuler (22.des).
  • Risboller (23.des).
  • Makroner med sjokolade (en dag til uka).
  • Daim iskake (23.des).
  • Kokosmakroner (til uka).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å kommentere.