28.12.09

Jula 09


Da har vi kommet oss til 4 juledag, og jeg kan vel opdatere hvordan jule feiringa vår har vært.

Julaften:
Vi våknet til en ordentlig vinter dag, med mye snø.
Vart henta av pappa og min bror Erland i tolvtiden.
Reiste vi på kirkegården, der tente vi lys og la på jule kranser, deretter var det hjem til mine foreldre hvor vi hadde julekvelden.
Ole tok efta stellet i fjøset.
Vi hadde en hyggelig kveld med familien, og en nabo.
Vi fikk veldig mye fint.

-Brødboks
-Skjærefjøl m/kniver
-Kamera
-Klippemaskin (som Ole fikk)
-Scrapbooking kofert (som jeg fikk av Ole)
-Jakke (Ole fikk ny vinter jakke av meg)
-Penger

Før jul fikk jeg ett nydelig smykke av Ole<3




1 og 3. juledag, jobba jeg, men 2.juledag gikk med til kryssord,
Jeg liker så godt kryssord.

Nå går det fort mot nyttår da skal vi i gjenn til mine foreldre.




Dett var vår første jul uten Johan.
Vi grua oss veldig, og det er ganske så tøft.
Ikke alle kan forstå det.
Skal prøve å komme tilbake til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å kommentere.