9.8.12

Små bokser i matboksen

Etter å ha fulgt med på div matpakke blogger har jeg fått mange tips, ideer og en hel haug med inspirasjon, noe skal jeg prøve å formidle via bloggen.
Mitt tips i dag er oppbevaring nede i matboksen, tenk å legge ned litt arbeid i en perfekt matpakke men i det boksen blir ristet litt ser det kanskje ut som om det hadde vært uvær i den.

Noen ting til smart oppbevaring i matboksen, som ikke lager egge smak på eple et jo selvfølgelig matbokser med flere rom men har du ikke det, kan en jo benytte seg av andre alternativer, men for å bruke noe av det som jeg kommer med nå så må matboksen være såpass stor at det er plass til små bokser ol.

 Muffinsformer, med ulike motiver, eller i silikon er noe jeg bruker flittig i de små matboksene.
Muffinsformene på bilde er kjøpt hos stamplers, men jernia og hobby butikker har ofte mye sånt.
Silikonformene tåler oppvaskmaskin og kan brukes mange ganger, så de er miljøvennlige.

På det underste bilde div små bokser med lokk, perfekt i litt høye matbokser.
I den avlange boksen er det cherios, litt tørket banan  og tørket tranebær.
Boksene er kjøpt på Nille, i en pk på tre tror de kosta ca 20kr.

Sprell.no er en artig nettbutikk med mange gøyale matbokser, å det er viktig at matboksen er litt fin eller gøyal så smaker også maten bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å kommentere.