16.10.10

Hyttetur og Havaristen

Utsikt over Øyeren (tatt i Enebakk), tatt på hjemturen.

I går var vi med mine foreldre på hytta, som skulle klar gjøres for vinteren. Det var ikke mye som skulle gjøres, men koselig med en tur.
Jeg trives kjempe godt på hytta, å har mange gode minner i fra mange fine hytteturer, men i di sisste årene har det blitt lite med hytteturer, men det er noe jeg ønsker å gjøre noe med den dagen vi får bil. Vil jo selvfølgelig at Else-Kristín skal bli like glad i den idyliske og koselige hytta vår.




Utsikt over Langenvennet i fra hytte vinduet.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ikke langt i fra hytta ligger Havaristen, dette er en butikk med mye artig, og jeg må bare dit hver gang vi er på hytta. Her selges det mye rart, nytt, og billig, å finner en ikke noe så er det en hyggelig tur i seg selv.
Er du på Oslo ferie å har tilgang til bil, anbefaler jeg Havaristen.

Kart her.
Sitat fra hjemmesiden, som du finner her.

Nye varer

Varene er sjelden gamle. Tvert i mot. Noen varepartier blir skadet på vei inn til Norge og kommer i Havaristen før de kommer i vanlige butikker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å kommentere.