7.11.11

Noe nytt

Nå er jeg tilbake, med ny data maskin, eller den er i allefall ny for oss, den andre går snart av med pensjon, men klarer nok ikke å kvitte meg helt med min kjære acer som har fulgt meg i 6 år.

Det har skjedd mange endringer her på hjemmefronten, vi har blandt annet pusset opp ei stue og flyttet til hjemstedet mitt, her står det mer oppussing for tur men vi tar ett rom om gangen.
Vi har startet med stua, neste steg er barne jente rommet og vårt soverom.
Her vi nå bor er det såpass stort at vi har tatt det som skal være kontor rom som soverom til 2.etasje er ferdig. Bilder skal bli, men jeg har somlet bort kamerat i flytte sjauet.

Ellers, så har vesle mor vært plaget med en veldig stygg hoste i over en mnd nå, og vi har vært flere ganger hos legen som ikke har funnet noe, men i dag fikk hun antibiotika en kur som varer i ti dager.

1 kommentar:

  1. Så kjedelig at Else Kristín er syk :-( Håper at hun friskner. Blir spennende å se hvordan stua ble. Den trengte litt maling....

    Ha en fin høst

    SvarSlett

Takk for at du tok deg tid til å kommentere.