3.7.11

Plaskebasseng og liten oppdatering

Den første sommer mnd gikk så fort for bi, selv om det var mange dager med høstlig vær så har det vært andre ting å drive med.

Selv om det har vært mye dårlig vær har det da også vært mye fint vær, å da innvisterte vi i ett plaskebasseng, som har vært veldig populært de varmedagen som var, og sommern er ikke over enda så det blir nok brukt mer.



Vi kjøpte ett billig plaske basseng på Nille, der var det flere varianter,
også div badeleker, ca 199, for barn under 3år.
På Nille har de mye billige sandkasse/uteleker, kan jo være morosomt for oss som er store å det da.

Ellers er jo bøtte og spade en slager her, men er ikke det som frister når sola steiker.

Andre ting som skjedde i juni; Johan ville fylt 3år 2.juni, jeg fylte 22år den 23.juni, vi har vært mye ute i snadkassa, kosa oss med en kald is nå og da, ellers vært inne på regntunge junidager.

Nå er det juli og under 14dager til ferie, selv om jeg har mye fri gleder jeg meg til tre ukers ferie hvor vi kan slappe av og bare være familie, vi skal være en uke hjemme med div utflukter som vi kan ta på sparke, 2 dager i bodø og resten på Nesøya, gleder meg veldig.

Det er lie blogging men liten oppdatering nå å da, men kommer mye sterkere tilbake i fra høsten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å kommentere.