26.2.10

Award med utfordring

Jeg har fått denne nydelige awarden av min kusine Rebekka. Jeg følger ivrig med på den spennede bloggen hennes.



Utfordringen går ut på at jeg skal nevne ti ting som gjør meg glad.

  1. Alle de finne minnene jeg har fra vår elskede Johan <3
  2. Min elskede Ole mann, som gjør meg så utrolig lykkelig.
  3. Små spark i fra den lille som bor i magen min.
  4. Scrapping, jeg synes det er kjempe artig å scrappe lo'er som jeg blir fornøyd med.
  5. Drømme meg bort i butikker fylt med herlig scrappe saker.
  6. Synes det er kjempe artig å lese kokebøker og lage god mat.
  7. Små lykkelige barn som leker ute, det er så herlig.
  8. Jeg elsker å vaske og rydde, å får det aldri reint nok, kan ikke fordra rot og møkk.
  9. Min kjære Sandra <3
  10. Tanken på at vi en dag får vårt egent hjemm, som bare er vårt.

Så gir jeg award og utfordringen til.

Marianne

Kari Anita

Åse Marie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å kommentere.